دباغ زاده شيرازي.نسترن
تحلیل مسیر از تجربه برند تا ارتباطات شفاهی: بررسی نقش تعاملات اجتماعی آنلاین مصرفکننده (مورد مطالعه: مشتریان برند وایتکس)
[
دوره14,
شماره
53
,
54
- پاییز - زمستانسال
1400]
دشتی.سیدابراهیم
روشی نوین برای تشخیص بیماری مبتنی بر زیرساخت اینترنت اشیاء با استفاده از الگوریتم ژنتیک و طبقه بندی کننده های مختلف
[
دوره14,
شماره
53
,
54
- پاییز - زمستانسال
1400]
دهقانپور.محمد حامد
شناسایی عناصر مرتبط با ارزیابی خط مشی های عمومی در صنعت گردشگری ایران
[
دوره14,
شماره
53
,
54
- پاییز - زمستانسال
1400]
دیده گاه. سید امیرعلی
شناسایی و سطح¬بندی مولفه¬های موثر بر توسعه فناوریهای نوظهور در کشاورزی با رویکرد زنجیره تأمین
[
دوره14,
شماره
51
,
52
- بهار - تابستانسال
1400]