د

  • دباغ زاده شيرازي.نسترن تحلیل مسیر از تجربه برند تا ارتباطات شفاهی: بررسی نقش تعاملات اجتماعی آنلاین مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مشتریان برند وایتکس) [ دوره14, شماره 53 , 54 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • دشتی.سیدابراهیم روشی نوین برای تشخیص بیماری مبتنی بر زیرساخت اینترنت اشیاء با استفاده از الگوریتم ژنتیک و طبقه بندی کننده های مختلف [ دوره14, شماره 53 , 54 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • دهقان‌پور.محمد حامد شناسایی عناصر مرتبط با ارزیابی خط ‏مشی های عمومی در صنعت گردشگری ایران [ دوره14, شماره 53 , 54 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • دیده گاه. سید امیرعلی شناسایی و سطح¬بندی مولفه¬های موثر بر توسعه فناوری‌های نوظهور در کشاورزی با رویکرد زنجیره تأمین [ دوره14, شماره 51 , 52 - بهار - تابستان سال 1400]